Job 43 van 150


Report this listing

Solliciteren



Accounting assistant


Functie

Koekelare | Leveranciers- en klantenboekhouding | Fulltime of 4/5e | NL-EN | 6 ADV | 1100595

Over de organisatie

Onze klant is een onderdeel van een grotere groep, met meer dan 40 jaar ervaring en met vestigingen in meer dan 15 landen wereldwijd. Deze site staat garant voor een goede service en minimale levertijden voor hun klanten. Je komt terecht in het hart van de organisatie waar overkoepelende diensten zitten.

Jouw nieuwe functie

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de klanten- en leveranciersboekhouding en bijhorende administratie voor een aantal bedrijven binnen de groep. Je bent verantwoordelijke voor de inkomende facturen, credit- en onkostennota's en dergelijke. Verder boek je de banken in, volg je betalingen op en sta je in voor het crediteurenbeheer. Daarnaast werk je nauw samen met je collega's om processen te optimaliseren en automatiseren. Je rapporteert aan de Finance & Accounting Manager.


Jouw profiel

Wat heb je nodig om succesvol te zijn?

  • Je beschikt over een bachelor accountancy-fiscaliteit of een economische richting of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Zowel schoolverlaters als mensen met ervaring komen in aanmerking.
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels, kennis Frans is een pluspunt.
  • Je kan goed overweg met MS Office, kennis van ERP is een pluspunt.
  • Verder ben je sterk administratief en heb je oog voor detail.
  • Tot slot kan je goed omgaan met deadlines en ben je stressbestendig.
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...

Aanbod

Wat krijg je hiervoor terug?

Onze klant biedt jou voor deze functie:

  • Een loonpakket aan aangepast aan jouw profiel en ervaring
  • Groepsverzekering,
  • 6 ADV dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen,
  • Mogelijkheid voor 4/5e tewerkstelling,
  • Een vast contract van 39u per week

Solliciteer voor deze vacature

Interesse in deze functie als AP/AR accountant in Koekelare? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Renée Delarue op 056/23.04.63. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht