Koekelare | Leveranciers- en klantenboekhouding | Fulltime of 4/5e | NL-EN | 6 ADV | 1100595
Over de organisatie
Onze klant is een onderdeel van een grotere groep, met meer dan 40 jaar ervaring en met vestigingen in meer dan 15 landen wereldwijd. Deze site staat garant voor een goede service en minimale levertijden voor hun klanten. Je komt terecht in het hart van de organisatie waar overkoepelende diensten zitten.
Jouw nieuwe functie
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de klanten- en leveranciersboekhouding en bijhorende administratie voor een aantal bedrijven binnen de groep. Je bent verantwoordelijke voor de inkomende facturen, credit- en onkostennota's en dergelijke. Verder boek je de banken in, volg je betalingen op en sta je in voor het crediteurenbeheer. Daarnaast werk je nauw samen met je collega's om processen te optimaliseren en automatiseren. Je rapporteert aan de Finance & Accounting Manager.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
Wat krijg je hiervoor terug?
Onze klant biedt jou voor deze functie:
Solliciteer voor deze vacature
Interesse in deze functie als AP/AR accountant in Koekelare? Klik dan op 'Solliciteren' en stuur een up-to-date cv. Telefonisch kan je contact opnemen met Renée Delarue op 056/23.04.63. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.